Warszawa „garbuska”
rejonowa okręgowa stacja kontroli pojazdów Warszawa rejestracje i wulkanizacja
Samochody FSO Warszawa uchodzą dziś za symbol polskiej motoryzacji. Są prawdziwą legendą i wzbudzają niebywały entuzjazm na polskich drogach.
Warszawa M20 popularnie nazywana „garbuską” za sprawą charakterystycznego kształtu nadwozia, to auto, które było marzeniem wielu mężczyzn. FSO Warszawa M20 była pierwszym powojennym autem produkowanym seryjnie.
Budowę fabryki samochodów FSO Warszawa rozpoczęto pod koniec lat 40-tych XX wieku w Żeraniu. Pierwszy model kultowej Warszawy M20 wyjechał na polskie drogi 6 listopada 1951 roku.
Był w całości wykonany z radzieckich części, jak i kolejne początkowe egzemplarze. W niemal 2 miesiące wyprodukowano 51 pojazdów.
Stopniowo pojawiło się ich coraz więcej, a w 1954 roku rozpoczęto ich eksport. Warszawa M20 trafiała między innymi do Chin, Rumunii, Albanii, Węgier, Turcji, Norwegii czy Finlandii.
W kolejnych latach samochód poddawano modernizacji, jednak w rzeczywistości były to tylko kosmetyczne poprawki. Ostatnia garbata Warszawa zjechała z taśmy montażowej 30 września 1964 roku.
Polecane artykuły
Najpopularniejsze rodzaje kamienia
pręty kwadratowe nierdzewneławy fundamentowe Kamień jest dobrym wyborem zawsze wtedy, gdy chcemy dodać elewacji elegancji i naturalnego piękna. Kamień sprawia wrażenie solidnego, zresztą taki też jest w istocie, dzięki czemu łączy względy wizualne z funkcjonalnymi. Na rynku materiałów budowlanych zn
Dlaczego warto zadbać o swoje CV?
http://www.mtlumaczenia.pl/ Dzisiejszy świat wymaga od nas umiejętności i doświadczenia. Studia nie zawsze są gwarantem dobrej pracy, gdyż pracodawcy wymagają wykorzystania wiedzy w praktyce. Warto zacząć kształtować swoje Curriculum Vitae jak najwcześniej. W ten sposób, podczas rozmowy kwalifikacy