Facebook – cechy negatywne

Facebook – cechy negatywne
agencje reklamowe poznań

„Nie ma Cię na Facebooku? Nie istniejesz!” To jedno z najbardziej znanych zdań wśród młodych ludzi.

Faktem jest, że parę lat temu rozpoczęła się w Polsce „Era Facebooka” i posiada ona wielu zwolenników.

Ale co jeśli nie chcemy w ten sposób zaistnieć w Internecie i udostępniać swoich danych, miejsca zamieszkania, poglądów politycznych czy preferencji muzycznych? Oczywiście, nie mamy takiego obowiązku, ale przynosi to pewne problemy.

Po pierwsze, brak konta na największym portalu społecznościowym uniemożliwia nam dostęp do informacji.

Zarówno studenci oraz uczniowie posiadają grupy dyskusyjne na Facebooku, gdzie można znaleźć najważniejsze informacje na temat terminów zaliczeń albo opracowań do sprawdzianów i egzaminów.

Jeśli nie mamy dostępu do tej grupy, musimy zdobyć te informacje na własną rękę.

Znane są również grupy typu „sprzedam/zamienię” czy „wynajem mieszkań czy pokoi”.

Takie grupy dyskusyjne zapewniają nam dostęp do informacji o wiele prostszy i szybszy.

Więc jeśli nie ma Cię na Facebooku to oczywiście istniejesz, ale wiesz mniej niż jego użytkownicy.